ponedeljek, 21. januar 2019

Del Evrope


EU je organizacija, v katero je vključena večina evropskih držav. Vse si med seboj pomagajo in sodelujejo in si tako krepijo gospodarski, kulturni in tehnološki napredek. Cilj je, da države med seboj ohranjajo mir, ob nesporazumu pa probleme rešujejo na Evropskem sodišču. To se mi zdi zelo dobro, saj je tako zagotovljeno, da ne bo prišlo do izbruha nove vojne.
Slovenija je v EU od leta 2004, to pa nam omogoča tudi hitrejši razvoj. Kmalu za tem smo prevzeli denarno valuto evro, ki se uporablja v večini držav članic in nam olajša trgovanje.
Pri EU mi je všeč, da se zavzema tudi za človeka in omogoča medsebojno pomoč ter da podpira demokracijo in s tem prepušča oblast ljudem. Posveča se tudi mladim in jim omogoča mednarodne študije, zaposlitev v tujini in boljšo prihodnost. Koristno se mi zdi tudi to, da so odpravljene carine, kar omogoča hitrejši pretok blaga.
S članstvom Slovenije v EU sem tudi jaz del Evrope – in ne samo prebivalka Slovenije – in četudi se ljudje razlikujemo po jeziku, narodnosti … smo združeni skupaj močnejši.

Eva Dolinar Leskovec, OŠ Franca Rozmana Staneta Ljubljana

Ni komentarjev:

Objavite komentar