četrtek, 8. april 2021

Spletno gostujoče predavanje dr. Cirila Štoklja na Srednji ekonomski in trgovski šoli v Novi Gorici

V četrtek, 8. aprila 2021 smo v okviru projekta EU@Home organizirali spletno gostujoče predavanje z dr. Cirilom Štokljem na Srednji ekonomski in trgovski šoli v Novi Gorici. Predavanja so se udeležili dijaki četrtih letnikov. Dr. Štokelj že vrsto let dela v tujini. Sprva je bil veleposlanik, pozneje pa prvi stalni predstavnik Slovenije pri Evropski uniji. V tem obdobju je tudi sodeloval pri pogajanjih Slovenije za članstvo v Evropski uniji. Od leta 2005 je zaposlen pri Evropskem parlamentu. Prva leta je deloval v generalnem direktoratu za zunanje zadeve, trenutno pa vodi oddelek za obiskovalce in pokriva obiske Parlametra ter Hiše evropske zgodovine. Dijake je spodbudil naj se ne bojijo študija v tujini in naj izkoristijo priložnosti, ki se jim ponudijo za odhod v tujino. Še posebej je poudaril pomen znanja tujih jezikov. Sam namreč govori kar pet tujih jezikov: angleščino, francoščino, španščino, italjanščino in nemščino. Po njegovih besedah se posamezniku z znanjem jezikov odpirajo vse poti za naprej. Predavanje je bilo izredno zanimivo. Skupaj z dr. Štokljem pa smo le obžalovali dejstvo, da se zaradi aktualnih zdravstvenih razmer nismo morali srečati v živo in upamo, da nas bo lahko gospod Štokelj kmalu lahko obiskal. Nekaj mnenj dijakov o predavanju si lahko preberete spodaj.

Predavanje se mi je zdelo zelo zanimivo in poučno. Všeč mi je bilo, ker je gospod Ciril povedal svojo plat zgodbe, njegove začetke in zakaj se je za to sploh odločil. Zanimivo se mi je zdelo, da je skozi življenje prišel skoraj na vrh Evropske unije ter da je ob njegovi karieri tudi njegova družina. Všeč mi je bilo, ko je poudaril, da je kljub delu v tujini njegov dom še vedno Slovenija. Želim mu še veliko uspehov. 

Zanimivo predavanje, edina pripomba, ki jo imam je, da bi lahko kaj več povedal o svojem delu in kako izgleda delo v parlamentu.

Predstavitev se mi je zdela zelo poučna in zanimiva. Predvsem mi je bilo všeč, ker je gospod Ciril predstavljal zelo sproščeno ter nam je povedal ključne in osnovne stvari, katere so za nas bolj pomembne, kot podrobnosti katere bi samo z našim osnovnim znanjem težje razumeli. Veseli m, da j v predstavitev oz. dodatnimi vprašanji vključil tudi njegovo zgodbo, kako je do te pozicije dela prišel, kaj je študiral ter tudi malenkost o njegovem zasebnem življenju. Namreč to nam dijakom pride najbolj prav, kajti si lažje predstavljamo pot katero moramo »prehoditi«, če si želimo v takšni smeri tudi zaposliti v prihodnosti.

Predavanje, ki ga je vodil Dr. Štokelj je bilo zanimivo in informativno, njegovo življenjska pot, ki jo je predstavil na hitro je zelo motivacijska. Predaval nam je o Evropskem svetu, Evropskem parlamentu in Evropski komisiji in nam razložil naloge posamezne institucij, povedal nam je tudi splošno o Evropski uniji in njenih zanimivostih. Zanimivo so mi bili odgovori na postavljena vprašanja in sicer, njegov delovni dan, da je njegova služba zahteva, da potuje…

Dne 8.4.2021 smo si dijaki 4.Aet ogledali oz. poslušali predstavitev dr. Štoklja, ki je zaposlen v Evropskem parlamentu. Predstavil nam je Evropski parlament zelo lepo, vendar menim, da bi za bodoče dijake ta predstavitev morala trajat dlje časa, saj je njegova življenska pot zelo zanimiva in mislim, da bi imel kar dosti za povedat. Je oseba, ki govori veliko tujih jezikov in ko ga poslušaš je velik motivator za študij v tujini ali pa za učenje drugih jezikov, ki ti pridejo kasneje prav v življenju.

Predavanje dr. Štoklja mi je bila všeč, najbolj zanimivo mi je bilo, ko je govoril o svojem življenju in življenju njegove družine. Glede EU sem informacije več ali manj že vedela, ker smo se učili v šoli pri gospodarstvu

Zanimivo predavanje, bile so informacije in tema, ki je ne slišiš ravno vsak dan.

Zelo zanimivo predavanje. Je fascinantno, kako tako velike organizacije, ki morajo biti med seboj povezano, delujejo, kako potekajo vsi sestanki in vsa združenja.

Hvala za predavanje in vse pohvale za vaše delo.

Predstavitev mi je bila zelo všeč predvsem zaradi njegovega potovanja in šolanja v tujini. Vtisnilo se mi je to, da te ne sme biti strah sledit svojim sanjam in iti tudi drugam, da si jih uresničiš.

Zanimivo je tudi njegovo delo v Strasburgu ker nima navadneg delovnega časa (8h) ampak dela kar 12ur na dan kar praktično ti ne ostane nič od dela ampak tako delo je seveda.

Predavanje mi je bilo zanimivo. Všeč mi je bilo, ko je predavatelj povedal svojo življenjsko zgodbo in pot do uspeha.

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar