sreda, 17. april 2019

Pisma g. Gregu Jugu po obisku na OŠ Križe


EVROPSKA UNIJA

   V sredo 17.4.2019. ste nam učencem sedmih razredov Osnovne šole Križe govorili o Evropi in predvsem o organiziranosti Evropske unije.
   Z zanimanjem sem vas poslušal, saj o tej temi že nekaj vem iz dnevno informativnih oddaj in iz pogovorov staršev. Menim pa, da se mladi malo premalo zanimamo za politiko. Kolikor pa vem, nam članstvo v Evropski uniji nudi mnogo dobrih stvari, le birokracije je preveč.
   Evropska unija ima lahko lepo prihodnost, če bomo vsi njeni prebivalci sodelovali, iskali najboljše rešitve problemov in se spoštovali med seboj.

Upam, da Evropska unija ne bo razpadla in se bo vanjo vključilo še več držav.

                                                            Marko; OŠ Križe



Pozdravljeni,

vaša predstavitev mi je bila zelo všeč. Zanimivo je bilo, da ste večino časa govorili o svojem življenju.
Povedali ste tudi veliko zanimivih stvari (npr. o Bruslju). Nisem vedel, da je najvišji vrh Belgije visok 600 m
in da so zato morali zgraditi nekaj stopnic. Znali ste tudi odgovoriti na veliko vprašanj, ki se sicer niso 
vezala na predstavitev.
Hvala vam, gospod Grega Jug zunanji strokovnjak za evropsko komisijo za vaš obisk na naši šoli.

Nejc; OŠ Križe 


Spoštovani gospod Grega Jug!
            To kar ste nam povedali o Bruslju mi je bilo zelo všeč. Najbolj všeč mi je bilo, ko ste govorili o svojem življenju in službi. Najbrž se je težko naučiti toliko jezikov. Škoda, da nam niste povedali kaj o tujem jeziku. Izvedela sem veliko novega o Bruslju in o Evropi.
            Na splošno pa mi je bila predstavitev zelo všeč. Upam, da si boste še kdaj vzeli čas, nas obiskali in povedali še kaj novega.
                                  
                                               Lep pozdrav, Teja; OŠ Križe 

Spoštovani gospod Grega Jug,

Vaše predavanje mi je bilo všeč, saj je bilo zanimivo izvedeti, kako je živeti v Bruslju in delati v EU. Čeprav jaz verjetno ne bom delal tam, je dobro vedeti, kako je v EU.
Všeč mi je da tam dela tako veliko ljudi različnih narodnosti.
Zelo zanimivo je tudi, da je tam tako veliko protestov in stavk.
Zanima me, koliko sporočil lahko pregledate v enem letu
Lahko bi nam pripravili še kakšno predavanje o EU.
LP
Aljaž; OŠ Križe 

Spoštovani gospod Grega Jug!

Vaše predavanje mi je bilo zelo všeč. Veliko sem izvedela o Bruslju in življenju v njem. Zanimivo, da je v Bruslju toliko protestov. Všeč mi je bilo, da ste predstavili svoj delovni dan, saj nas je to zelo zanimalo. Zanimivo se mi je zdelo tudi to, da ob petkih zaprejo ulice in lahko rolate po mestu. Odgovorili ste na vsa naša vprašanja, ki jih je bilo kar veliko. Zanimivo mi je bilo, da ste predstavili vaše delo in sodelavce. Všeč mi je to, da delate s toliko ljudmi iz različnih držav in da govorite toliko jezikov.

Želim vam lepo življenje v Bruslju in veliko uspehov v vaši službi.

Lep pozdrav, Sara; OŠ Križe


Spoštovani Grega Jug.

Lepo vas je bilo spoznati. Vaše življenje in delovno mesto mi je bilo
zelo všeč. V Bruslju sta bila na izletu tudi moja stara starša. Njima
je bil Bruselj tudi zelo všeč. Meni je bilo všeč, da ste predstavili
prijatelje in odpravo v službo. Imeli smo veliko vprašanj, na katera
ste z veseljem odgovorili.
Vaša predstavitev mi je bila zelo zanimiva. Naučil sem se kar nekaj o
Bruslju. Hvala za tako lepo predstavitev. Želim vam lepo življenje v
Bruslju še naprej.

Lep pozdrav.   Kristjan; OŠ Križe

Ni komentarjev:

Objavite komentar